czwartek, 16 czerwca 2011

Dużo was pisze na forum o DROGICH RZECZACH W SKLEPACH i mnie to wkurza!!!

Przeczytaj to uwarznie i pomyśl nad swoim zachowaniem.

Wy mnie już takim czymś wkurzacie już dla mnie sensu nie ma wchodzić na forum przez takie coś!
500sc żeby obniżyć na 50sc bez przesady już niech obniżą o 50sc, a nie 500 na 50 tylko 500 na 450,
a ta gra uczy oszczędzać i zarabiać załużmy się, że to jest prawdziwe życie i my tu żyjemy niektórzy są
bogaci, bo zarabiają kase i ją oszczędzają, a niektórzy to co zarabią odrazu wydają na jakieś ciuchy
i im już na nic nie starcza aż wkońcu chodzą po ludziach, żeby im kupili jakieś fajne i drogie rzeczy z listy
życzeń, albo żeby im dali swoje ciuchy -.- ta gra uczy oszczędzać i zarabiać, żeby w rl wiedzieć się jak zachować!! Weźcie róbcie filmy grajcie w gry na MSP i oszczędzajcie to jak się obejrzycie będziecie mieć 1000sc, ale odrazu tego nie wydawajcie, bo może coś się trafić fajniejszego, a wy nie będziecie mieć ani grosza i od nowa zbieranie jak możecie sobie kupić coś lepszego!! To 2 razy się zastanówcie zanim coś kupicie! Możecie na tym zaoszczędzić nawet 1000sc! Bo bez myślnie kupujecie jakieś rzeczy, a potem narzekacie nimi! np: kupiłeś sobie super włosy za 500sc i sukienke za 600sc i już 1100sc w błoto, bo to później wam się nie przyda i żalicie się, bo nie macie kasy i takimi takstami forum zaśmiecacie!
Mogę tak mówić bez końca, żebyście się nad tym zastanowili, a nie żalić się na forum, możecie mówić na mnie, że jestem głupia, ale to mnie nie rusza!
I lepiej się zastanówcie co piszecie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz