wtorek, 28 czerwca 2011

Jak mieć mnie znaj i ze mną gadać na czacie...

amuniunia 9lvl
Tak więc jak można mieć mnie w znaj?
To proste!!!
Parę punktów jak mieć mnie w znaj :)

  1. nie wyzywaj moich naj
  2. nie wkurzaj mnie
  3. jak powiem, żeby do mnie nie pisać to nie pisz
  4. nie pisz o mnie nie miłych rzeczy
  5. nie proś mnie o bycie naj
  6. nie proś mnie o grafa
  7. nie proś mnie o wymiane
  8. nie proś mnie o upominek/ prezent
  9. nie proś mnie o bycie w moim filmie, bo sama decyduje
  10. nie proś mnie o coś z listy
  11. nie proś mnie o moje konto!!!!!
Parę punktów jak chcesz ze mną pogadać na czacie.

  1. nie zaczynaj zdania od: lubię cię/ kup mi coś/daj mi grafa to ja ci dam ok, bo nie odpowiem
  2. po paru sekundach/minutach rozmowy nie proś mnie o nic
  3. nie proś mnie o bycie moim chłopakiem, albo moją naj
  4. nie dokuczaj moim znaj
  5. nie przeklinaj, za to cię zgłoszę i zablokuje czat
  6. nie pytaj się ile mam kasy!!
  7. nie mów np.: daj mi to, bo nie będę twoją znaj
Kapujecie?
Mam nadzieje, że tak!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz