poniedziałek, 27 czerwca 2011

moje " Co teraz robisz?"

Moje ukochane " Co teraz robisz?" = D
Widać ja jestem tutaj... nikt inny.
Te włoski, ahhh... kiedyś były zielone, ale
zmieniłam je na blond xd
Widzicie ile mam fame i kasy.
Nic wam nie kupie!!!
Ja mam tyle kasy, bo oszczędzam, ale kupie tło.
Oczywiście kasa u mnie i fame nie stoją w miejscu! Fame się zwiekszają, a kasa zwiększa, albo zmniejsza..
Znam taką jedną, która chce mieć niektóre rzeczy takie jak ja powodzenia :X
ehhh... ona ma jedną parę butów, ale nie chcę jej obrażać i nie śmiejcie się z tego!!
Dlatego nie powiedziałam jej nicku!!
Jestem CELEBem i VIPem, ale mi się kończy i chyba następny będzie na tydzień,
będę startować w konkach i proszę na mnie głosować jeśli chcecie żebym była VIPem niektórzy chcą, bo będą mieć CELEBa.
A wiecie jak się robi CELEBa?
Trzeba mieć minimum 100 znaj, którzy są VIPami, ale nie musisz mieć VIPa, żeby być CELEBem!!
  wasza amuniunia :)
loffciam was ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz