niedziela, 14 sierpnia 2011

\/

Tak więc przypominam o Losowaniu i Gwieździe bloga! Hmmm... dobijemy do 1000 wejść? Wiem, że dacie rade :) A i chcę mieć do końca wakacji 12 lvl i ak moja znaj z rl mi kazała nabić przez wakacje 20 lvl ( tak wiem to nie możliwe) to więc proszę o ten 12 lvl. A i chcę pobić swój rekord w kasie jak na razie mam ponad 5.000sc prawie 6.000 i tak wam nic nie kupie, bo chcę pobić rekord i kasa z wszą pomocą się zmieni ;D Nie miałam 50 wejść w Luzz odc 1, ale i tak opublikowałam 2 odc, ale chyba to był mój błąd, bo mało osób ogląda 2  odc >,<A i już jestem milsza, ale na wszelki wypadek nie wkurzaj mnie, bo już się wkurzyłam na goth_lala i mogę się na tb odegrać i módl się żeby tak się nie stało. Dobra ja kończę, bo już mi się trudniej pisze, bo jestem śpiąca, byee ;*

1 komentarz:

  1. Myślę że się uda nabić ;) I dalej będę tobie pomagać z całych sił ;)

    OdpowiedzUsuń