poniedziałek, 22 sierpnia 2011

Wywiad z necraiden *u*

Dziś zrobiłam wywiad z naszą gwiazdą bloga *u* Chcecie zobaczyć? No pewnie, że tak, bo pewnie dużo osób jest ciekawych ; D
Oto wywiadzik:


Ja: Cześć, czy mogę przeprowadzić z tb wywiad?
N: No :)
Ja: Jak masz na imię?
N: Ewa
Jaa: Ładne imie ;D Od kiedy grasz na msp?
N: Dzięki ;D Od 18/05/2011 15:09
Ja: Skąd dowiedziałaś się o msp?
N: Z reklamy :)
Ja: Co najbardziej lubisz na msp?
N: Hmmm... Chyba robienia filmów.
Ja: A czego najbardziej nie znosisz na msp?
N: Chyba tego ze ludzie nie za bardzo chca sobie nawzajem pomagać.
Ja: Jakie masz zdanie o 10 sec?
N: Hmmmm... To trudne pytanie. Sądzę ze 10 sec powstały z powodu ze sobe nie chcemy pomagac. Ja osobiście ich nie popieram. Mam nadziej ze nikt z tego powodu sie na mnie nie obrazi ;D
Ja: A co sądzisz o funclub14?
N: Nie znam jej, wiec nie moge jej oceniać. ;D
Ja: Jak się czujesz na msp?
N: Na msp czuje sie dobrze, gdy jestem smutna poprawia mi humor. Jednak czasmi jest mi smutno gdy ktos odchodzi lub gdy ludzie nie zwracaja na mnie uwagi.
Ja: Chcesz coś dodać od siebie?
N: Chyba nic ;D
Ja: Dziękuje za wywiad : D
N: Ja też : D

Podkreśliłam niektóre zdania jak nie zauważyłeś/aś to wydłub sb ropę z oczów lub idź do okulisty ;D
*u* Przed chwilą trafiłam komara i papa komarku xD
Dobra wrócimy do wywiadu. Pierwsze zdania podkreślone są o funclub14 ona jej nie zna to jej nie osądza, a niektórzy z was osądzają, a jej nie znają! *u* zrymowało mi się xD Sorry uzależniłam się od *u* xD i ;D Zwracajcie na to, że mało osób dosłownie garstka pomaga za nic, a reszta to za coś -,- Ja mam osobę w znaj, która gada, że jak 100 osób do tej godziny nie obejrzy jej filmu to się usunie, patrze z 5 minut po wyznaczonej godzinie ona o jeszcze gada -,- żall xD
Dobra papatki ; *

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz