piątek, 12 sierpnia 2011

Mam już tego dosyć!

Mam dosyć tego, że niektórzy cały czas pytają mnie o coś -,- Dlatego teraz odpowiadam tylko na e-mail amuniunia_zapytaj@interia.eu jak nie napiszesz na ten e-mail nie odpowiem ( daje też zdjęcia do odpowiedzi). Nie odpowiadam na pytania np jak zmienić imię zwierzaka tylko jak możne nadać imię zwierzakowi czy jakie są fajne imiona dla zwierzaków.
Nie odpowiadam na pytania takie jak:
• Ile masz kasy?
• Kupisz mi coś z listy?
• Dasz coś?
• Jak masz na imię? i tp ( to już jest biografii!)
• Jakie masz hasło na msp? i tp ( od razu usuwam te osoby ze znaj)
I tym podobne.
Pytanie ma mieć dobrą formę, bo inaczej nie zrozumie go i nie odpowiem.
Nie odpowiadam na maile i czat na msp.
To nie mów żal mi Cię jak nie odpowiem -,-
Dobra narka ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz