czwartek, 11 sierpnia 2011

Maja biografia msp :)

Postanowiłam zrobić swoją biografie o msp, ale pewnie większość nie przeczyta tego tematu ; \

Oglądałam Disney Channel i leciała reklama o moviestarplanet. Na początku nie chciało mi się zakładać konta, ale jak ta reklama zaczęła mnie wkurzać to sobie pomyślałam, że założę konto. 31/03/2011 roku założyłam konto na msp, nie powiem wam mojego nicku pierwszego konta, bo go nie na widzę. Widziałam Ule (AnanaseQ) jak miała 17 lvl i nick uluniunia. Potem postanowiłam założyć konto tanita. Lubiłam to konto chciałam sobie na nim kupić VIPa, ale potem postanowiłam założyć konto amuniunia i w końcu założyłam i to był dobry pomysł kupiłam VIPa, nabiłam sobie 7 lvl potem już było ciężko, ale dałam rade. Chciałam się usunąć i to nie mało razy. Myślę, że kiedyś się usunę i to nie z mojej winy tylko waszej. Resztę to mam nadzieje, że już wiecie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz