środa, 17 sierpnia 2011

ehhhhhhh... -,-

Parę powodów czemu jestem smutna i wkurzona:
  1. Chyba usunę się z msp, bo mnie totalnie olewacie -,-
  2. Nie chce mieć tego durnego rodzeństwa ; \
  3. Czy za mało wycierpiałam, że jeszcze cierpię!?
  4. po co ja żyje na tym świecie????
Błagam chcę być sama nauczyłam się żyć bez wspierania ;((
 Jestem w totalnym dołku, a wczoraj byłam na maxa happy ; /
Mam nadzieje, że jutro bd mieć 7.500sc na msp,
a mam 6.976sc.
Ale z waszą pomocą to nie bd mieć tylko
nacraiden bardzo pomaga.
Mam u niej wielki dług i to chyba ona zostanie gwiazdą bloga.
Pomaga mi kiedy tylko może, a ja jej mało ; ((
Więcej nie napisze. Paa ;*
Jak chcesz mi pomóc to looknij na filmy ; ]

1 komentarz:

  1. Ja i tak się dziwię skąd ty wzielas ponad 6 tysięcy starcoins! Ja przez tydzień zbieram na 400

    OdpowiedzUsuń