wtorek, 9 sierpnia 2011

Żal -,-

Taka jedna $licznoka:* napisała, że jestem głupia -,- Wzięłam ją tyko do jednego filmu i powiedziała tylko 2 króciutkie zdania. Powiedziała tylko "Tak? A za co?" w filmie Uwaga, żarty! 2, a jak niektórzy grali inne sceny to się z tego śmiali -,- Chyba nie ma poczucia humoru =,= Najlepiej nie brać ją do filmu, bo powie, że jesteś głupi/a i wywali Cię ze znaj. Lubiłam ją, a ona powiedziała, że jestem głupia to ona już się znalazła na mojej czarnej liście. Gdyby jakiś większy lvl, by ją wziął do takiego filmu to by się cieszyła -,- Na przyszłość pamiętajcie jak macie ją w znaj to nie brać jej do filmu, bo powie, że jesteś głupi/a i Cię wywali -,- Jak masz ją w znaj to nie każe Ci jej wywalać. Jak masz ochotę to wywal jak nie masz ochoty to nie. Bye :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz