środa, 3 sierpnia 2011

Robię profile na zapytaj ; p

Robię profile na zapytaj.com.pl za darmo, bo mało osób na tym konto. To mój profil mogę Ci zrobić podobny jak chcesz http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_994710.html >klik w link to zobaczysz jaki mam<

A oto coś co musisz wiedzieć jak chcesz przerabianie profilu:

Przerabiam profile puste lub nie dopracowane,
czyli takie które nie mają bajerów.
Daje Ci tła, które możesz wybrać
lub jednokolorowe jak nie masz ; p
Ty mi dajesz tytuł piosenki i autora jaką chcesz na profilu .
Potem ja dopasuje czcionkę i zdjęcia .
Profil będzie przerobiony jak najszybciej ! .
Opóźnienie może się zdarzyć,
więc za to z góry przepraszam .
Wysyłasz to wszystko na adres e-mail amuniunia@interia.eu
Nie bój się nie zabiorę Ci konta mi możesz ufać ; )

( Najlepiej żebyś miał/a adres e-mail nie taki jaki masz na msp)
Ps: Napisz mi na maila to co chcesz mieć napisane na profilu!


To wszystko ;D Bye ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz