czwartek, 8 września 2011

Buahahaha

Pamiętacie MH (Monster High), co?
Możeee.. to więc tak ten post chciałam umieścić
od początku roku szkolnego, ale wiecie, że jestem leń??
Chyba ^^
To więc tak w mojej szkole przydzieliłyśmy sb
postacie z MH ; DD
Okey ja bd na końcu ; p
Lagoona - Natalia 1
Cleo de Nile - Natalia 2 xd
Draculaura - Julia
Frankie - Kasiaa
Ghulia - Daria
I w końcu ja Clawdeen ;DD
Wczoraj byłą pełnia i Jula mówi,
że mnie słyszała w swoim domu, a trochę daleko jest o_O
Jak słyszycie wycie kiedy jest pełnia to mogę być ja xdd
Kupie sb ciuchy Clawdeen,
ale skóry mi się nie chce zmieniać,
bo chyba filmu o MH nie zrobię ; ]

A teraz moja moviestar:


Ale poza o_O
Tą fotkę zrobiłam jak wszystko mi się
ładowało jak wchodziłam na msp.
Kasę zamazałam, bo po co macie mi szperać w moich zarobkach?? xDD

Dobra to tyle bye ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz