poniedziałek, 5 września 2011

Dziękuje .. -,-

Dziękuje wam bardzo nie mam
zamiaru z wami grać -,-
Jeśli obejrzycie mój film to najwidoczniej
zmarnujecie czas ..
Tak to prawda!
Za oglądanie filmów najbardziej dziękuje:
necraiden
moim znaj z rl
i chyba jeszcze 2 osobom.
Żeby 12 lvl nie mógł się doprosić
o 30 wejść w film kiedy ma ponad 500 znaj?
Ja wam oglądam filmy kiedy mam czas
i mi komp nie nawala (najczęściej rano i wieczorem w sobotę),
a wy to co za przeproszeniem g*wno ! -,-
Chcecie wiedzieć co zamierzam?
Odejść z msp!
Nie mam nic do Uli,
ale ona rozdaje masę prezentów,
bo ją na to stać!!
Ponad 1000 wejść na film..
Ja też bym tak rozdawała
jak byście mnie o coś poprosili,
bym robiła konkursy
z nagrodami ponad 90 tys sc
jak bym miała kasę...
Wystarczy, że bym, zarabiała za
film z 3 tys minimum,
ale i tak mało mi by to dało ; \
Mam około 2.300 sc to
jakbym chciała kupić
np amimke za 300 sc
i komplet ciuchów do filmu to już mi nie starczy ; /
Jeśli bd zarabiać przynajmniej 3.000 sc za 1 film
to bd dawać ze 3 prezenty na dzień nawet więcej może ; p
Przemyślcie sb to na spokojnie
i jeszcze raz mówię, że nie mam nic do Uli.

amuniunia ; p

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz