czwartek, 1 września 2011

Szkoła ;p

Trochę mi się podoba, że jest szkoła ; p
Kupiłam sb 3 zeszyty z Monster High tylko na każdym była Frankie..
Na dwóch Clewdeen czy jakoś tak i Draculaura z Frankie xD
Dobra koniec z tym..
Jestem w 6 klasie ; \\
W poniedziałek mam 7 lekcji, wtorek 5, środa 6, czwartek 6, a piątek 4 jak się nie mylę.
4 godz lekcji w szóstej klasie czad ;DD
Sama w to nie wierzyłam ; ))
5 klasa w mojej szkole ma najgorzej 7 i 6 godz lekcji..
Ja w szóstej to u na się na nią mówi "sąd ostateczny"
czy zostaniesz w podstawówce czy nie ; p
Jak wiecie jestem przewodniczącą szkoły ;//
Szlak! Zabić tych co na mnie głosowali!!
Najgorsze co może być ; \\
Bd mieć o 1/4 czy 2/4 więcej roboty i bd mniej siedzieć na msp..
Spróbuje znaleźć czas około 18, a o 19 oglądam film.
Nie chcecie wiedzieć jaki >,<
Trwa godz, a mama o 21:30 pewnie będzie gadać "idź spać jutro do szkoły"
jak ja to zniosę? ; [
W piątek i sobotę bd może siedzieć do 23,
a jak bd mieć laptopa to może do 3 rano?? xD
Mama idzie 19 do szpitala ; ((
Chyba to już 4 raz nie licząc porodu (3 razy).
To już około 7 razy była w szpitalu..
Dobra papatki ; p

1 komentarz: