środa, 7 września 2011

Sorry, że tak mało piszę no, ale jestem leń!! xd

Mam 3 tematy do omówienia o msp oto one:
1. uuu... AQ nasza królowa polega?? xd
2. hackarzy na msp
3. moderatorka źle się zajmuje msp -,-

1.
AnanaseQ polega?? Tak to prawda..
Dobrze to ujęły starrr_03polilolii na swoich blogach wystarczy, że klikniesz w nick =]
AQ straszy policją.. z Ls < 33 naciąga graczy na realną kasę.
Chyba nie chcemy takiej "królowej"? Chyba czas wybrać nową, która jest odpowiedzialna, miła, przyjazna, pomocna i tp, bo chyba nie chcecie mieć królowej, która straszy policją?? Przez jakieś osoby chce się pociąć? No jakieś żarty tak postępuję 13 latka?? No chyba, że jest chora o_O Tak to prawda nie chce nikogo obrażać. Ls < 33 grafikę na bloga za 10 zł czy 7 ileś robi!! Ja nawet zniżę cene, że w moim sklepie będzie wszystko za 1 grafa nawet robienie bloga, potrafię zrobić takie jak one. I niby Ls < 33 i AQ piszą, że robią w drogich programach i tp. Ja znam pełno programów do ściągania za darmo i są lepsze od tych co ma AQ i Ls < 33. To jest jeszcze dziwne, że jak wchodzisz na bloga AQ (nie bd się zwracać po imionach) to jest twoje IP?? Ja się boje aż tam wchodzić! Tyle na ten temat.

2.
Tak to prawda na msp są hackerzy i hacki!
Moderatorka mówiła, że nie ma żadnych hacków do msp, a tu nagle w 5 min jedna osoba z 1 lvl-a na 18 -,-
Nicków mówić nie bd, bo jest za dużo. Moderatorka mówi NIE MA ŻADNYCH HACKÓW NA MSP, ale przecież do każdej gry znajdą jakieś hacki -,- Ostrzegam! Uważać!

3.
To prawda bez moderatorki to by się dało przeżyć nawet!! Wszystko źle robi! Nie zablokowała Olonionii, ale musiała dać ostrzeżenie polilolli za wtrącanie się w sprawę Olonionii! To jest jakieś dziwne co??

Dobra pisać mi się nie chce więcej ;p
Proszę o komy ;DD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz