sobota, 10 września 2011

Czas przejrzeć na oczy

Witam was zamierzam robić coś takiego jak starrr_03 nie ważne czy stracę sławę, którą mam :]
Czas przejrzeć na oczy o naszej znaczy waszej kochanej Urszuli (AnanaseQ). Zobaczcie jak niektórych poniża na swoim blogu starszy policją i tp. Usunęła notkę o Olonioni czemu? Odpowiedź sama przysuwa mi się do gardła, ponieważ traciła przez to reputacje i fanów ; )) Możecie zaprzeczać, ale ja swoje wiem, bo czemu by miała usuwać post?? Pani Urszulo twoje zachowanie jest niedopuszczalne, straszyć policją? To jest karalne. Ja mam już większe prawo żeby Cię na policję zgłosić :) Chcesz wiedzieć jakie? To już wymieniam ;] Straszenie policją, naciąganie małych dzieci na prawdziwe pieniądze (więcej zapomniałam). I co, że odszukasz moje IP lub innych  i zaniesiesz je na policję tylko się ośmieszysz :} I dlatego tego nie zrobiłaś, a już miałaś tyle razy na policje zgłaszać, ale byś się ośmieszyła. Pani Iwona też nie ma czystej kartoteki na msp również naciąga dzieci na pieniądze i jest wulgarna na osoby, które jej podpadły, bo np nie dały jej autografu, albo napisały, że wolą np 7 lvl niż Panią Iwonę ;}Dowodów jest więcej na blogu star, ale nie będę ich z ściągać :]
Jeśli masz również jakiś skandal i tp napisz na e-mail amuniunia@interia.eu i jeśli masz jakieś zdjęcia (prawdziwe i interesujące oraz pokazujące całą prawdę) również wyślij na e-mail ; )

Wasza amuniunia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz