wtorek, 20 września 2011

Pytania...

To więc tak...
Witam ;]
Chce odpowiedzieć na pytanie jednej dziewczynie, która zadała mi je w komentarzu (komentarz nie jest opublikowany) =]]
Draga MSP'owiczko twoje pytanie dotyczyło jak odzyskać konto.
Instrukcja jak odzyskać konto jest pod tym adresem KLIK jeśli to nie wystarczy zalecam wysłanie e-maila do administracji; już tłumacze jak, mam nadzieje, że zrozumiesz. WEJDŹ kliknij w napis obok; wyskoczy Ci stronka, tam wpisujesz nazwę użytkownika, polecam nazwę nie ukradzionego konta, wybierasz typ, twój adres mailowy (najlepiej ten na, który jest konto) i piszesz np taką wiadomość:

Serdecznie witam
Ktoś ukradł mi konto ... i nie mogę zresetować e-maila.
E-mail jaki maiłam/em na początku to ...
Z góry bardzo dziękuje za pomoc.
                                                             Dozobaczenia

Pamiętaj bądź uprzejmy :] Tą odpowiedź kieruję do wszystkich :} Mam nadzieje, że pomogłam i pomagam. Jeśli ty również masz jakieś pytanie na które nie ma tu odpowiedzi lub jej nie rozumiesz to zadaj je tu w komentarzu (komentarz nie będzie opublikowany).

Do zobaczenia i ja piszę to w nocy to dobranoc :-]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz