czwartek, 29 września 2011

Nienawiść was niszczy!

Dobra do rzeczy..
Taka jedna dziewczyna napisała w CTR "starrr_03 nie zasłużyła na 20 lvl żal.pl"
Czy to jest wobec niej fair? Chyba nie, co?
To nie znaczy, że jak się sprzeciwiła i napisała o AnanaseQ to nie znaczy, że nie zasłużyła na 20 lvl!
Jakbyście się wy czuli jakby tak o was napisano??
Dla mnie to by było niemiło wobec mnie -,-
Ja mówię wam żal.pl jak wy tak o kimś piszecie.
No rozumiem jak ktoś dzięki 10 sec zdobył 20 lvl (nie jestem przeciw funclub14) to by było fair gdybyście pisali, że nie zasłużył/a na lvl, a ona robiła normalne filmy tylko napisała o AQ. To chyba nic złego wyraziła swoje zdanie i tyle. Ja się cieszę, że następna osoba ma 20 lvl nawet gdyby to był mój wróg! Tylko się nie cieszę, że niektórzy nabili duży lvl przez 10 sec :|
A i funclub14 nie zaczęła pierwsza tworzyć 10 sec! W duńskim czy gdzieś też jest osoba, która jest na pierwszej stronie rankingu światowego czy europejskiego i ma 10 sec! I tak by się one zaczęły jak nie od fc14 to od kogoś innego -.-

Dobra  narka :]
amuniunia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz