sobota, 30 lipca 2011

Czy to jakieś jaja!?

Ale adminka i moderatorka się postarały -.-
W nocy jak ktoś kupował LOOK to kupował go za darmo, a temu komu ktoś kupował rzeczy z LOOka to mu znikały -.-
Mi zniknęła korona księżniczki i rozmazany tusz! Jak się wściekłam i jeszcze ktoś rozpuścił plotkę, że msp miało zniknąć o 16 ( 29.07.11r). Sassy odzyskała rzeczy, ale nie te! Moderatorka w CTR napisała, że kto usunął LOOK, w którym są "ukradzione" rzeczy o ich nie odzyska! A ja nie usunęłam i do tej pory nie odzyskałam! To jest jakieś poj***** przepraszam za te słowo -,- ale o mnie wkurzyło! A korona była mi do filmu potrzebna i mam następny wydatek 400sc, a już na 1 odc miałam prawie wszystko, a tu korona na dodatek! Ale moderatorka mnie wkurzyła i AnanaseQ straciła chyba dużo ciuchów i też może ich nie odzyskać i już straciła kasę! A ja straciłam chyba 750sc! A jak mało osób ogląda moje filmy o tego nie nadrobię!
To już koniec! Pozdrawiam- amuniunia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz