wtorek, 26 lipca 2011

Niahaha! x -d

Oto moje "Co teraz robisz?"
Zmieniłam oczka "sweet"
kocham Diamencik_xxd
Co jeszcze powiedzieć
o tym czymś? xd
Jak wiecie zajęłam
2 miejsce w konku ; D
"HAPPPY"
Ale ta co zajęła 3
to nie wiem jak niektórzy
głosowali..
Zbieram na film, ale wy
w ogóle mi nie pomagacie
tylko ode mnie wymagacie -.-
: -o zrymowało mi się ; D
Fochłam się na was i na brata!
Na was, bo nie chcecie mi pomóc,
a na brata, że mi nie chcę pobrać
Xenka, a to jest czadowa gra..
Ja sama nie mogę, bo jeszcze
coś "zepsuję" i mi brat nie pozwala.
Dziś mnie się brat zapytał czy nie mam
hobby, bo tylko gram tylko w metka
( xenek to prywatny serwer mt2 nie podam linku)
No co Paula mnie zmusza, a już chciałam
z ym skończyć >.<
Na pl mam 30 lvl <wow -.->
Paula mnie nie chce podexpić chyba, że kupie przepustkę do v2.
( v2: 2 poziom lochów pająków gdzie można wejść od 40 lvl-u chyba, że kupisz przepustkę i ...)
Dobra więcej nie powiem < foch >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz