środa, 20 lipca 2011

Koniec dołka ; D


Nioh! nioh! nioh!


Humor mi się poprawił i powiedziałam sio dołkowi ;D
Chyba dziś zrobię impre! Jeszcze zobaczę.
Juhu wczoraj trąby nie było!
Mam do tych co na msp mają Jury lub Judge prośbę :)
Bym was bardzo prosiła o głosowanie na mój film lub look, albo pokój.
Opublikuję to dopiero przed zakończeniem konku, a jak będzie to proszę was o głosowanie i proszę
nie róbcie filmów z tłumaczem lub po polsku, bo to już nie jest zgodnie regulaminem konkursu,
bo film powinien być cały po angielsku i proszę żebyście nie robili looków dla kogoś, bo inni wydali
na ciuchy kasę, a wygrywają looki robione dla kogoś i proszę dajcie pokój gdzie coś jest z konka,
a nie pusty -.-
A skapliście się, że zmieniłam wygląd bloga? Jak nie to przemyjcie sb oczy! To na tyle pa! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz