czwartek, 28 lipca 2011

IMPRA!

Niahaha zrobiłam imprezę było czadowo!
Zrobiłam też foty.. sami zobaczcie :)


Pierwsza fotka:






















Opiłam się, a mój elf ( cyśka kryśka) się objadła potem ją brzuch bolał x -d A kitulencja sb chrapie :D


Druga fotka:




















kitulencja4 kopała mnie w brzuch ( ps nie zwracajcie uwagi na dziewczynę w zielonej bluzce i tego gostka z przodu, błąd techniczny -.-)


Trzecia fotka:




















kiulencja na mnie tańczy ona waży chyba 30 ton, a potem mi mówi, że 30 kg >.< xd


Czwarta fotka:


















Kuba został pobity juhu!


Piąta fotka:




















Kuba się śmieje, że zosał pobity i leży x -D


Szósta:


cysia ( mój elf) robi naleśniki na głowie kuby, a mnie nie poczęstowała!
Foch! xD




















Siódma:


























kitulencja chciała mnie zjeść! grrr...
A cyśka gania Kube po całym moim pokoju >.< hahaha!


Ósma:






















Kitka ( kitulencja4) sb poszła na chwilę, a ja ganiam Kube! Boi się wróżki! ; D


Dziewiąta:




























Ja się opiłam kitka wróciła i patka123 nas odwiedziła! xd


Dziesiąta:
























Kika na mnie krwawiła! Fuj! A patka cały czas leżała xd


Jedenasta:






















Dobra to ostatnia fotka więcej nie robiłam, bo bym całą imprę straciła!
Ale ta fotka była naj! Pata waliła młotem Kubę po klejnotach! ;D


Ale dobrze my się bawiliśmy!
Cysia goliła furo patki.
Ja z kitulencją ją jadłyśmy x -d
Kuba zjadł plaże dla VIP!
Opowiedziałam kawał, a paka mnie się zaczęła bać xD
Dobra o na tyle bye

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz