piątek, 15 lipca 2011

Głosowanko : D

Ja z moimi kumpelami nie możemy ustalić, który profil jest lepszy : )
Paula głosowała, ale jej głosy to za mało tak więc ja was proszę o zagłosowanie na naj profil na zapytaj.com.pl.. już podaje wam linki J


Paula nie chciała brać udziału tak więc udział biorą:
Ja, Emilia, Anka J Proszę głosować, a głosy dawać w komach pod tym postem lub w mailu na msp do mnie. Plz ^_^ Będę wdzięczna..
Jak Paula głosowała to ja wygrałam juhu! Druga była Anka, a ostatnia Emka. Ale wy zagłosujcie po swojemu i macie napisać tylko numerek, a oto ustalone numerki:
Nr 1- Anka
Nr2- Emka
Nr3- Ja
Ehhh.. tak mnie dziewczyny ustaliły według kolejności alfabetycznej grrr… Niestety moje imię zaczyna się na literę M…
Naprawdę jestem Mariola, ale dziewczyny zamiast do mnie mówić Mari to mówią Maja lub Majka xd Głosujcie bardzo bym was prosiła wystarczy, że mi na maila, albo pod postem napiszecie np.: nr 1
To już będę wiedziała o co chodzi. Z góry dzięki za głosy J

1 komentarz: