środa, 20 lipca 2011

Platynowa, złota i czarna...

Postanowiłam zrobić platynową, srebrną i czarną listę, a o to one:


♥ Platynowa ♥
Diamencik_xxd
_-Wampirzyca_-
_Talie_

♦ Złota ♦
Sakari
Malxa
Mycha231
EmoElen
AnanaseQ
Paulis♥
ZiomkaxD
$P@UL@$
.M.A.J.K.A.
patki123

-.- Czarna -.-
kami9905 myślisz, że jesteś najmądrzejsza!? grubo się mylisz!
jumi22 ty wszystko musisz wypaplać -.-
Carlinna najpierw pomyśl potem się śmiej!
robin55 nie chcę Cię znać!
najna@ ty zawsze te włosy to mnie wkurza -.-
oli5 nie musiałaś zgapiać ze mnie artbooksa!
julia80 uraziłaś mnie tymi słowami!
kuba gl wkurzyłeś mnie bezczelnie obrażając jessiej!

To jak na razie na tyle.
Jak kogoś zapomniałam to przepraszam, ale robiłam tą listę na szybko, a nie będę sprawdzać wszystkich przyjaciół, bo mam ich sporo.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz