środa, 20 lipca 2011

:D i :(

 hahaha, ale uciesz! Wymyśliłam film! Komedia roku! Przygody księżniczki
Nie powiem wam szczegółów tylko powiem, że to by była komedia roku!

Tylko za długo się nie cieszyłam L
Bo muszę mieć 22.300sc na ciuchy, aminki i tła, a wy nie chcecie pomóc tylko myślicie o Sb!! Jeszcze potrzebuje VIPa, ale nie mam kasy to startuje w konkursie i tylko moja znaj na mnie zagłosowała L

 Dziś chciałam zrobić film na konek i zrobiłam! Nie mogłam przez was zrobić, bo ciągle pisaliście w CTR! W końcu napisałam, że kto coś napisze do mnie na chat lub w CTR jest głupkiem, ale i tak pisaliście w końcu taka jedna do mnie napisała „ myślisz, że oni cie słuchają” nawet nie wiecie jak te słowa mogą boleć! Usunęłam ją i mi łzy poleciały, bo te słowa mnie zraniły! Chciałam skończyć grę, ale jedna mi napisała nie to chociaż ona mnie lubi J 
Loffciam ją za to! 
A co do tych emotikonów to znalazłam je na stronie i nie chce żeby ktoś je skopiował! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz