piątek, 1 lipca 2011

Konek Zaprojektuj to!

Ludzie robię nowy konek =D mam nadzieje, że będziecie brać w nim udział.


Konek polega na zaprojektowaniu włosów, ciuchów i dodatków mojej moviestar, a oto ona:




Tak więc ciuchy, włosy i dodatki muszą być zaprojektowane w np: paint lub w innym programie graficznym.


Ciuchy nie mają być zgapione z moviestarplanet!


Jak można się zgłosić do konka?
To proste wyślij mi e-mail myskax33@interia.eu ze swoim nickiem
na msp i z zaprojektowanym ciuchem w temacie wiadomości ma być KONKURS i dać mi na moviestarplanet grafa!




Oczywiście wasze nagrody:
1 miejsce- coś z listy do 700sc+ 2 grafy
2 miejsce- coś z listy do 500sc+ 1 graf
3 miejsce- coś z listy do 400sc
wyróżnienie- coś z listy lub ode mnie do 150sc

Czas trwa do 31 lipca 2011r
Proszę o branie udziału.
Życzę powodzenia..

1 komentarz: